Pro zasílání novinek zadejte svůj email
- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky
1. Níže uvedené obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě na stránkách www.provon.cz. Obchodní podmínky určují práva a povinnosti Dodavatele a Kupujícího a řídí se právem České republiky. Je-li Kupujícím Spotřebitel, řídí se smluvní vztahy, pokud nejsou těmito obchodními podmínkami přesně upravené, občanským zákoníkem. Je- li smluvní stranou Kupující Podnikatel, řídí se smluvní vztahy, pokud nejsou těmito obchodními podmínkami přesně upravené, obchodním zákoníkem.
2. Základní údaje:
Dodavatel:
PROVON s.r.o.
Kounicova 93, 602 00 Brno
Bankovní detaily:
AKCENTA spořitelní družstvo
Číslo účtu CZK: 100086710/2030
Číslo účtu EUR: 1031300/2060
Kupující (Spotřebitel):
- Je to fyzická či právnická osoba, která nenakupuje výrobky či služby za účelem dalšího prodeje nebo podnikání.
Kupující (Podnikatel):
- je to fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje výrobky či služby za účelem dalšího prodeje nebo podnikání.
3. Objednávka zboží
Katalog zboží uvedený na stránkách www.provon.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek. Kupujícímu bude vždy potvrzena dostupnost zboží buď emailem nebo telefonicky. Podáním objednávky Kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami.
Cena v objednávce je vždy cena aktuální a konečná. Zákazník nemá nárok na další slevy (akční slevy), které nebyly platné v době uzavření objednávky.
Cena za dopravu je stanovena 120kč(bez DPH) / Slovensko 300kč (bez DPH) .Zboží je také možno vyzvednout osobně, a to bez nákladů na dopravu, v prodejně Dodavatele
4. Storno objednávky
Objednávku je možné zrušit jak telefonicky, tak emailem. Storno poplatky nejsou účtovány. Při stornu objednávky je důležité vždy uvádět číslo objednávky.
5. Dodací podmínky
Termín dodání sdělí Dodavatel Kupujícímu při potvrzení objednávky. Zboží, které je skladem je zpravidla dodáváno do 3 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky.
Způsob dopravy:
Zboží, pokud není dohodnuto jinak, je zasíláno Českou poštou, DPD nebo Zásilkovnou na adresu uvedenou Kupujícím na objednávce. Zboží je také možno vyzvednout osobně na prodejně Dodavatele.
Česká pošta balík do 45cm - 145,-Kč
DPD - 145Kč
Zásilkovna - 84Kč
Platební podmínky:
Zboží je zákazníkovi odesíláno na dobírku nebo po uhrazení celé částky objednávky na účet dodavatele jak uvedeno výše, případně je možné si zboží vyzvednout osobně v prodejně dodavatele oproti platbě v hotovosti nebo paltbě kartou.
Převzetí zboží:
Před převzetím zboží doporučujeme si jej prohlédnout. Pokud zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, sepište na místě reklamaci s pracovníkem pošty a tento záznam si nechte potvrdit. Pokud po otevření zásilky zjistíte, že zboží bylo poškozeno bude Vám buď zboží vyměněno nebo vráceny peníze, za předpokladu, že Dodavateli bude předložen tento reklamační protokol.
Odstoupení od smlouvy:
Každý Kupující (Spotřebitel) má právo bez udání důvodu odstoupit do 14 dnů odstoupit od smlouvy. V této lhůtě musí tuto skutečnost oznámit Dodavateli písemně na adresu provon@provon.cz nebo doporučenou poštou na adresu Dodavatele. Podmínkou vrácení zboží je následující:
- zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a nesmí být znehodnoceno
- spolu s vráceným zbožím je třeba doručit fakturu, dodací list nebo kopii objednávky
- náklady na dopravu spojené s vrácením zboží nese zákazník
6. Reklamace a záruční podmínky:
Záruční lhůta, která je u spotřebního zboží stanovena, pro Kupujícího - Spotřebitele na 24 měsíců a začíná běžet převzetím zboží. Záruční doba pro Kupujícího – Podnikatele se řídí Obchodním zákoníkem.
- kupující je povinen dodržovat při manipulaci ze zbožím ošetřovací symboly
- lze reklamovat zboží pouze nerozstříhané
jedná-li se o vadu neodstranitelnou, která brání řádnému užívání zboží, má Kupující právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy
- záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené užíváním zboží.
- reklamaci je nutné uplatnit písemně a doručit ji spolu se zbožím na adresu Dodavatele, takovým způsobem, aby přepravou nedošlo k dalšímu poškození zboží
Vyřízení reklamace:
Dodavatel po převzetí reklamace v zákonné lhůtě na reklamaci písemně odpoví a Kupujícímu oznámí způsob řešení reklamace.
7. Ochrana osobních dat
Dodavatel shromažďuje se souhlasem Kupujícího jeho osobní údaje a to jméno, adresu, telefon, email. Tyto údaje slouží k identifikaci zákazníka a správnému doručení objednávek. Odsouhlasením obchodních podmínek je Kupující zařazen do databáze zákazníků a může být informován o probíhajících prodejních akcích a novinkách. Na žádost Kupujícího nebudou e-maily zasílány.